Samen met jouw collega’s ben je verantwoordelijk voor het snel en goed helpen van onze klanten op het moment dat een schade zich voordoet. Jij zorgt ervoor dat de schade behandeld wordt en zorgt ervoor dat bij complexe schade alle informatie van verschillende partijen uitgezocht en verwerkt wordt. Je luistert naar de behoefte van de klant en speelt hierop in. Met jouw empathie en inzet zorg je ervoor dat het schadeproces voor de klant zo vlekkeloos mogelijk verloopt!
Wat jij bijdraagt aan Allianz Direct
Samen met het team van schadespecialisten en schadecoaches zorgen jullie voor correcte schadeafhandelingen voor onze klanten. Via chat, mail, sociale kanalen en telefoon help jij de klant en zorg je ervoor dat de klant verder kan. Hierbij begeleid je de klant bij het online regelen van zaken rondom hun schade om ervoor te zorgen dat het zo snel en soepel mogelijk verloopt.
Je bent continu bezig met het verbeteren van onze klanttevredenheid en de doorlooptijd van een schadeafhandeling. Daarnaast ben je bezig met de innovatie van Allianz Direct. Je leert veel over online toepassingen, verzekeren en wetgeving rondom het schadeproces. Jouw ontwikkeling staat voorop, wij zorgen voor goede begeleiding zodat jij het beste uit jezelf kan halen en hiermee de klant steeds beter kan helpen.
Over Allianz Direct
Allianz Direct is een Agile organisatie die bouwt aan de toekomst van verzekeren. Dit doen wij met de nieuwste industrie trends en technologieën. We dagen de status quo uit en slaan complexiteit plat voor eenvoud. Met een puur digitaal businessmodel gaan wij ervoor om digitaal onverslaanbaar te zijn.
Waarom? Om de beste online verzekeraar van Europa te worden. Wij werken 'data driven' en creëren geweldige customer journeys. Samen krijgen we het voor elkaar. Met een 'open mind', een slimme en flexibele scale-up organisatie en onze klantobsessie. Zodat al onze klanten onbezorgd kunnen genieten van alle avonturen van het leven.
Je bent leergierig en blijft jezelf uitdagen om verder te ontwikkelen. Je bent gedreven om onze klant goed te begeleiden op het moment dat er schade optreedt en kunt je goed inleven in de situatie. Je kunt de klant meenemen in het proces en het vertalen van complexe verzekeringsonderwerpen. Je kan snel schakelen en bewaart de rust voor de klant.
Daarnaast ben of heb jij:
Wat wij bieden:
Naast een mooie uitdaging al Schade coach, bieden wij jou bij Allianz Direct:
Klinkt dit als jouw droombaan? Denk je dat je je handen uit de mouwen wilt steken om mee te werken aan het maken, bouwen en groeien dat we de komende jaren zullen doen? Kom dan ons team versterken en bouw mee aan de verzekeringsmaatschappij van de toekomst.