Customer Loyalty Team Member

Solliciteer nu

Customer Loyalty Team Member

Als Customer Loyalty Team Member ben jij hét visitekaartje van Allianz Direct en ben jij onderdeel van het hart van onze organisatie!

Fulltime/Parttime · Rotterdam

Als Customer Service Medewerker ben jij hét visitekaartje van Allianz Direct. Samen met jouw collega's geef je de beste service aan onze klanten en bouw je mee aan onze ambitie om de beste online verzekeraar van Europa te worden. We wachten niet af, maar we pakken signalen op en gaan hiermee aan de slag. Met jouw verantwoordelijkheidsgevoel voor jouw klanten en collega's ben je iedere dag bezig met beter worden!

Wat jij bijdraagt aan Allianz Direct
Samen met 11 directe collega's ben je verantwoordelijk voor het zo goed mogelijk beantwoorden van vragen en verzoeken van onze klanten. Je helpt onze klanten met al hun verzekeringszaken via chat, telefoon en webcare en zorgt ervoor dat klanten positief verrast worden. Je bent dagelijks bezig met klanttevredenheid, behouden van klanten en het uitbreiden door signaleren van commerciële kansen. Binnen jouw team heb je alle ruimte om met jouw ideeën aan de slag te gaan om onze dienstverlening continu te verbeteren.
Wij zorgen voor goede begeleiding, een opleidingstraject en een goed inwerkprogramma zodat jij alles uit jouw rol kan halen als Customer Service Medewerker bij Allianz Direct. Wij geven jou daarnaast de mogelijkheid om door te groeien en investeren in jouw ontwikkeling!

Over Allianz Direct

Allianz Direct is een Agile organisatie die bouwt aan de toekomst van verzekeren. Dit doen wij met de nieuwste industrie trends en technologieën. We dagen de status quo uit en slaan complexiteit plat voor eenvoud. Met een puur digitaal businessmodel gaan wij ervoor om digitaal onverslaanbaar te zijn.

Waarom? Om de beste online verzekeraar van Europa te worden. Wij werken 'data driven' en creëren geweldige customer journeys. Samen krijgen we het voor elkaar. Met een 'open mind', een slimme en flexibele scale-up organisatie en onze klantobsessie. Zodat al onze klanten onbezorgd kunnen genieten van alle avonturen van het leven.

Hoe jij bijdraagt aan Allianz Direct
Je bent communicatief sterk en in staat om complexe verzekeringsproductinformatie te vertalen naar de klant. Je bent gedreven om klanten te helpen en adviseren, je bent daarbij positief en kan je goed inleven in de situatie van de klant. Daarnaast zie je ook commerciële kansen en benut je deze.

Daarnaast ben of heb jij:

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 24 uur per week beschikbaar
  • Een goede beheersing van Nederlands en Engels in woord en geschrift
  • WFT Basis en Schade Particulier afgerond of bereid dit te behalen (wij leiden jou op!)
  • Flexibele beschikbaarheid, ook in de avond en in het weekend
  • Ambitie, het uitoefenen van een extra FNOL/ Claims skill na het behalen van je WFT’s is een must


Wat wij bieden
Naast een mooie uitdaging als Customer Loyalty Team Meber bieden wij jou bij Allianz Direct:

  • Een marktconform salaris tussen € 2.540 en € 3000,-. (Tot 23 jaar variërend van € 2.083 (21 jaar) tot € 2.360 (23 jaar))
  • Een 7 maanden contract met de intentie tot een vast contract
  • 38 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband
  • 50% thuiswerken, 50% op ons mooie kantoor in hartje Rotterdam
  • NS Businesscard ook voor privé gebruik/reiskosten vergoeding 0,21 cent/km
  • Thuiswerkvergoeding van max. € 53,50 per maand
  • 8% vakantiegeld en jaarlijkse gratificatie van 12,5% van het bruto jaarsalaris
  • Pensioenvoorziening met een kleine eigen bijdrage van 3,5%
  • Donderdagmiddag borrel, voetbaltafel en pingpong voor ontspanning
  • Mogelijkheid om gratis twee keer per week te bootcampen en/of te yogaën


Klinkt dit als jouw droombaan? Kom dan ons team versterken en bouw mee aan de verzekeringsmaatschappij van de toekomst.