Wat jij bijdraagt aan Allianz Direct
Samen met jouw collega’s ben je verantwoordelijk voor het zo goed en snel mogelijk helpen van klanten met een opgelopen woon- of autoschade. Je behandelt en begeleidt diverse schadeclaims volgens de Allianz Direct claims visie en richtlijnen. Als een schade complex is, zorg jij er met jouw creativiteit en pro activiteit voor dat er wordt afgeweken van de richtlijnen om het klantbelang te dienen. Je zoekt en verwerkt alle benodigde informatie van verschillende partijen om de claim correct te behandelen. De klant ervaring staat hierbij centraal, een klant moet zich goed geholpen voelen en positief verrast worden door verwachtingen te overtreffen.
Jouw belangrijkste taken zijn:
Allianz Direct is een Agile organisatie die bouwt aan de toekomst van verzekeren. Dit doen wij met de nieuwste industrie trends en technologieën. We dagen de status quo uit en slaan complexiteit plat voor eenvoud. Met een puur digitaal businessmodel gaan wij ervoor om digitaal onverslaanbaar te zijn.
Waarom? Om de beste online verzekeraar van Europa te worden. Wij werken 'data driven' en creëren geweldige customer journeys. Samen krijgen we het voor elkaar. Met een 'open mind', een slimme en flexibele scale-up organisatie en onze klantobsessie. Zodat al onze klanten onbezorgd kunnen genieten van alle avonturen van het leven.
Hoe jij bijdraagt aan Allianz Direct
Jij bent iemand die goed kan luisteren naar de behoefte van de klant en met jouw empathie help je de klant écht verder. Daarnaast denk jij voortdurend mee met de continue veranderende klantbehoefte en komt je met oplossingen/ideeën om de klantverwachting te overtreffen.
Daarnaast heb of ben jij:
Wat wij bieden
Naast een mooie uitdaging als Claimshandler, bieden wij jou bij Allianz Direct:
Klinkt dit als jouw droombaan? Solliciteer en kom ons team versterken om te bouwen aan de verzekeringsmaatschappij van de toekomst!